Foredrag og oplæg

Foredrag og oplægSiden 2006 har jeg holdt rigtig mange oplæg, kurser og foredrag for skoler, gymnasier, universiteter, kommuner og sågar undervisningsministeriet, har hyret mig til at komme med indspark, indsigter og oplæg til debat. Jeg elsker at møde faggrupper med forskellige problemstillinger og tilgange. Nedenstående er langt fra udtømmende i forhold til de år, jeg har rejst rundt, men præsentationerne er på nogle områder eksemplariske i forhold til mine oplæg, som altid tager udgangspunkt i den specifikke målgruppe og er en blanding af teori og praksis.


[column grid=”2″ span=”1″]

New kids on the Blogs

Blogs er en fantastisk web 2.0 teknologi, som kan anvendes både som polysemiotiske tekster i hænderne på en underviser, men også som en arena for eksternalisering i hænderne på den lærende. Oplægget giver teoretiske indgangsvinkler og praksisanvisninger på teknologien set i forhold til læringsprocessor.
[/column]
[column grid=”2″ span=”1″]

Design for didaktiske designere

Med udgangspunkt i lærermiddel.dk`s forskningsmæssige resultater og begrebsafklaringer, giver oplægget en teoretisk indføring i en didaktik 2.0 og kommer med praksisanvisninger på, hvordan man designer for didaktiske designere ved at udnytte web 2.0 teknologier og nye didaktiske indgangsvinkler.

[/column]


[column grid=”2″ span=”1″]

Design for didaktiske designere

Med udgangspunkt i lærermiddel.dk`s forskningsmæssige resultater og begrebsafklaringer, giver oplægget en teoretisk indføring i en didaktik 2.0 og kommer med praksisanvisninger på, hvordan man designer for didaktiske designere ved at udnytte web 2.0 teknologier og nye didaktiske indgangsvinkler.
[/column]

[column grid=”2″ span=”1″]

Design for didaktiske designere

Med udgangspunkt i lærermiddel.dk`s forskningsmæssige resultater og begrebsafklaringer, giver oplægget en teoretisk indføring i en didaktik 2.0 og kommer med praksisanvisninger på, hvordan man designer for didaktiske designere ved at udnytte web 2.0 teknologier og nye didaktiske indgangsvinkler.
[/column]

Skriv et svar